Silniki SEW-Eurodrive w filozofii Beyond
Zgodnie z nowymi normami rozporządzenia (UE) 2019 / 1781, które wejdzie w życie 1 lipca 2021 r. silniki o mocy pomiędzy 0,12 a 0,75 kW muszą być zgodne z klasą energetyczną IE2, natomiast silniki o zakresie mocy od 0,75 do 1.000 kW z klasą IE3. Dzięki nowej palecie silników trójfazowych serii DR2.. oraz DRN.., firma SEW-Eurodrive już dziś spełnia wymagane standardy.
Firma SEW-Eurodrive znana jest na całym świecie z najwyższej jakości systemów napędowych, wykonanych ponad standard. W jej ofercie znajduje się szerokie portfolio silników trójfazowych do każdego zastosowania: dwu-, cztero-, sześcio-, lub ośmiopolowe o mocy 0,09–375 kW, dostępne w klasach energooszczędności od IE1 do IE4. W ramach systemu modułowego silników trójfazowych serii DR../DRN/DR2.. SEW-Eurodrive oferuje miliony kombinacji napędowych wprawiających w ruch różnorodne maszyny oraz urządzenia na całym świecie.
Dzięki SEW-Eurodrive możesz łatwo wybrać optymalny silnik energooszczędny do określonego zastosowania. Serie DR../DRN/DR2.. umożliwiają wybór odpowiedniej wersji silnika dla każdej z globalnie obowiązujących klas energooszczędności od IE1 do IE4: DRS../DR2S dla IE1, DRN.. dla IE3 i DRU.. dla IE4. W każdej z tych wersji wystarczy wybrać moc i częstotliwość pracy. W ten sposób Tym samym uwzględnione zostają najważniejsze kryteria wyboru.
Jeśli ktoś nie włączył do swojej oferty silników IE2, może już teraz wybrać silniki DRN .. klasy IE3, które są ich idealnym następcą. Zarówno waga, jak i wymiary nowych silników DRN.. IE3 różnią się tylko nieznacznie od porównywalnych silników IE2.
Silniki serii DR../DRN/DR2.. spełniają wymagania najważniejszych obowiązujących światowych standardów oraz różnorodne wymagania lokalnych przepisów w zakresie efektywności energetycznej dla mocy od 0.09 do 375 kW.
Jednak silnik to nie wszystko - to jedynie częściowe rozwiązanie bez przekładni. Możliwe jest zastosowanie kompletnego modułowego systemu napędowego i połączenia silnika trójfazowego z przekładnią SEW-Eurodrive dowolnego typu: walcową, płaską, walcowo-ślimakową, walcowo-stożkową lub typu SPIROPLAN®. Wszystkie przekładnie każdego typu dostępne są w SEW-Eurodrive „od ręki”. Firma oferuje również falowniki wraz z nowoczesnym oprogramowaniem i kompatybilną elektroniką do sterowania oraz regulacji silników.
Zalety stosowania:
- Korzyści w zakresie wydajności energetycznej, ponieważ seria DR../DRN/DR2.. DR.. oferuje odpowiednią wersję silnika dla każdej klasy energooszczędności.
- Podwyższona elastyczność, ponieważ system modułowy silników DR../DRN/DR2.. DR umożliwia tworzenie milionów kombinacji napędowych indywidualnie dopasowanych do Twoich potrzeb.
- Uproszczony wybór silnika, ponieważ nasza oferta w zakresie silników obejmuje 30 zakresów mocy - dla każdej aplikacji znajdzie się odpowiedni silnik.
Serie DR../DRN/DR2.. DR oferują zgodnie z IEC 60034-30-1 odpowiedni silnik dla każdej klasy energooszczędności - IE1, IE2, IE3 oraz IE4. Na tabliczce znamionowej znajduje się odpowiedni symbol IE, informacje dotyczące sprawności oraz dane o spełnianych dopuszczeniach krajowych.
Obok produktów wchodzących w skład modułowego systemu napędowego, energooszczędne rozwiązania effiDRIVE® obejmują również profesjonalne doradztwo energetyczne oraz indywidualne usługi serwisowe.
Rozwiązania dostarczane przez SEW-Eurodrive obejmują również kompleksową ofertę hamulców oraz zintegrowane enkodery. Produkty oferowane przez firmę zapewniają oszczędność miejsca dzięki kompaktowej budowie, bezpieczeństwo (również pod względem przyszłych wymogów norm związanych z ochroną środowiska), obniżenie kosztów eksploatacyjnych (w przypadku zastosowania silników energooszczędnych), a także spełnienie wymagań w zakresie klas energooszczędności:
- Standard Efficiency (IE1)
- High Efficiency (IE2)
- Premium Efficiency (IE3)
- Super Premium Efficiency (IE4).
Silniki trójfazowe SEW-Eurodrive są używane na całym świecie. Odpowiednia wersja silnika dostępna jest w każdej klasie energooszczędności, a każdy typ silnika można podłączać do różnych sieci zasilania niezależnie od miejsca zastosowania.
Stosując kalkulator oszczędności energii, można obliczyć potencjalne oszczędności energii oraz emisji CO2 dzięki wdrożeniu silników energooszczędnych. Mierzalne rezultaty można osiągnąć za pomocą jednego kliknięcia, otrzymując zestawienie porównawcze uwzględniające silniki standardowe (IE1 = Standard Efficiency) i silniki energooszczędne (IE2 = High Efficiency, IE3 = Premium Efficiency) wraz z obliczeniem czasu amortyzacji inwestycji.
--> Pobierz broszurę „Wydajność energetyczna - porównanie danych technicznych i wymiarów silników trójfazowych”
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Przegląd targów branżowych 2024
- Czy powinienem inwestować w robotyzację?
- Przemysłowa Wiosna STOM 2024 zapowiada się wyjątkowo
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Raport PARP: Perspektywa do 2028 roku
- O narzędziach i recyklingu na Targach INNOFORM®
- Przemysł i logistyka 4.0 na ITM Industry Europe 2024
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- Dynamiczny rozwój sektora robotyki przemysłowej
- Auto i automatyzacja – związek partnerski
- Proof of Concept w robotyzacji
- Polski przemysł potrzebuje więcej robotów - raport PIE
- Raport Międzynarodowej Federacji Robotyki - World Robotics 2024
- Dynamiczny rozwój robotyki w Europie - Raport IFR
- Ponad 2 mld zł dotacji z KPO na robotyzację
- Forum Cobotyki 2024 po raz czwarty
- Strategia Cyfryzacji Polski do 2035
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Dynamika przemysłu w październiku
- Czujnik ciśnienia z płaską celką pomiarową
- Odliczamy czas do Targów Control-Stom 2025