Szukaj w działach:
Przyłącz się

Dołącz do grupy zadowolonych klientów

Dołącz do strefy profesjonalistów i sprawdź, jak skutecznie wykorzystać najbardziej unikalną przestrzeń w polskim Internecie!

Zrobotyzowany.pl - Przemysł Zrobotyzowany to nowoczesny portal poświęcony zagadnieniom robotyzacji, automatyzacji i cyfryzacji przemysłu. Dedykowany jest specjalistom z branży automatyki przemysłowej i robotyki poszukującym informacji o dostawcach, produktach oraz usługach. Serwis skupia wiedzę techniczną, informacje z branży, nowości produktowe oraz śledzi trendy i innowacje technologiczne.

Najnowsze informacje, branżowy katalog firm, artykuły technologiczne, artykuły branżowe i wdrożenia, filmy, relacje z targów, filmy produktowe, ogłoszenia produktów, nowoczesny newsletter branżowy, targi i wydarzenia branżowe dotyczące automatyzacji i robotyzacji przemysłu. Wszystko to w jednym miejscu – Zrobotyzowany.pl

Portal umożliwia dotarcie do szerokiego grona nowych klientów, www.zrobotyzowany.pl jest przeznaczony dla przedsiębiorców do kontaktów B2B.

Rejestracja na portalu jest BEZPŁATNA.

Informacje podstawowe

Wszystkie produkty reklamowe przeznaczone do emisji na stronach Wydawcy muszą spełniać warunki określone na tej stronie. Wydawca może zweryfikować dostarczoną reklamę pod kątem wytycznych. Jeżeli nie spełni ona wytycznych bądź zostanie uznana za uciążliwą dla użytkowników stron, Wydawca może nie dopuścić do jej wyświetlenia bądź zaprzestać jej emisji.

Pojęcia podstawowe:

  • Wydawca - www.zrobotyzowany.pl, podmiot, który udostępnia Reklamodawcy miejsca reklamowe na stronach www.zrobotyzowany.pl.
  • Reklamodawca - podmiot, który zleca Wydawcy emisję Kampanii reklamowej.
  • Kampania reklamowa - przeprowadzona na stronach Wydawcy na zlecenie Reklamodawcy emisja produktów reklamowych.
  • Forma reklamowa - grupa reklam w skład której wchodzą produkty reklamowe.
  • Produkt reklamowy - reklama.

Zasady ogólne:

  1. Wydawca umożliwia emisję reklam:
    • graficznych (display),
    • wideo,
    • tekstowych.
  2. Wydawca nie emituje reklam wyświetlanych nad treścią (tzw. "layerowych") uznając tę formę za intruzywną i zbyt uciążliwą dla użytkownika.
  3. Wszystkie produkty reklamowe muszą zostać dostarczone do Wydawcy najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem ich emisji. Sposób dostarczenia materiałów jest ustalany indywidualnie.
  4. Wydawca zabrania umieszczania w produktach reklamowych skryptów śledzących interakcje użytkownika, skryptów zmieniających bądź odczytujących pliki cookie.
  5. Produkt reklamowy nie może powodować zakłócania ani błędów czy ostrzeżeń strony, na której jest wyświetlany.
  6. Wszelkiego rodzaju przyciski akcji zamieszczane w produktach reklamowych muszą wykonywać funkcje zgodne z komunikatami prezentowanymi na przyciskach, np. przyciski imitujące listy rozwijane nie mogą powodować przekierowania na stronę wskazaną przez Reklamodawcę bądź innej akcji niezgodnej z ich standardową funkcją.
  7. Każda reklama po kliknięciu wczyta stronę docelową w nowej karcie/oknie przeglądarki użytkownika.
  8. Dotyczy tylko reklam w formacie .swf (flash) - dostarczona reklama powinna powodować po kliknięciu wgranie docelowej strony. Produkt reklamowy może obciążać procesor standardowego komputera najwyżej w 30%. Za standardowy przyjmuje się komputer z jednordzeniowym procesorem taktowanym zegarem o częstotliwości 2GHz z zainstalowanym Flash Player v. 9 (co zwiększa obciążenie procesora?). Animacja reklamy w formacie .swf powinna mieć maksymalną częstotliwość 25 fps (ramek na sekundę = frames per second). Rekomendowana wartość to 18 fps.
  9. Dotyczy tylko reklam w formacie .jpg, .gif - wraz z produktem reklamowym Wydawcy powinna zostać przekazana informacja zawierająca adres URL strony, która ma zostać wczytana po kliknięciu w reklamę.

Modele rozliczeń za emisję reklamy:

Obecnie dostępny jest następujący model emisji reklamy:

  1. Flat Fee - koszt zakupu powierzchni reklamowej, w którym opłata pobierana jest za okres czasu, w jakim reklama będzie widoczna na danej stronie. Np. za tydzień lub miesiąc.

Produkty

Rodzaj twojej prezentacji Gratisowa Mini MAX Max plus
Nazwa firmy
Logo firmy
Adres firmy
Numery telefonów (max. ilość) 1 2 3 3
Adresy stron www (max. ilość) 1 2 2
Adresy email (max. ilość) 1 3 3
Mapka
Opis firmy (max. ilość znaków) 200 400 400
Oferta (max. ilość znaków) 200 400 400
Prezentacja firmy w kategoriach (ilość) 5 10 15 20
Języki
Zdjęcia w prezentacji (max. ilość) 3 3
Ogłoszenia giełda produktów (ilość/miesiąc) 10 bez limitu bez limitu
Ogłoszenia giełda materiały (ilość/miesiąc) 10 bez limitu bez limitu
Ogłoszenia giełda pracy (ilość/miesiąc) bez limitu bez limitu bez limitu bez limitu
Ogłoszenia giełda kooperacji (ilość/miesiąc) bez limitu bez limitu bez limitu bez limitu
Dostęp do danych giełdy kooperacji
Pozycjonowanie (płatne dodatkowo) MAX MAX
Boldowanie (płatne dodatkowo)
Możliwość publikacji artykułu (w roku) 1 3 6
Możliwość publikacji filmu (w roku) 1 3 6
Otrzymywanie zapytań kooperacji
Możliwość publikacji Newsów

POZOSTAŁE PRODUKTY:

Artykuły reklamowe

Banery - strona główna Rozmiar Rozmieszczenie banerów
Baner bilboard x4 rotacyjny 1050x200 Miejsca na reklamy
Buttony (12) na wyłączność 200x100
Baner P1x4 rotacyjny 280x267
Baner P2x4 rotacyjny 280x490
Baner center 1x4 rotacyjny 1050x100
Baner center 2x4 rotacyjny 1050x100
Baner center 3x4 rotacyjny 1050x100
Baner w kategorii katalogu firm na wyłączność np.: Robotyzacja / Szkolenia 1050x100
Baner center w dziale np.: Robotyzacja / Szkolenia

Linki sponsorowane

  1. Link reklamowy:
    • umieszczony w wybranym obszarze artykułu;
    • maksymalna liczba znaków ze spacjami: 40;
    • zawiera tekst alternatywny opisujący link;
    • kliknięcie w link powoduje wczytanie strony docelowej w nowej karcie/oknie przeglądarki;
    • maksymalna liczba linków w jednym artykule: 3;
    • czas emisji linku reklamowego: 12 miesięcy od daty publikacji.
  2. Pole "Przydatne linki":
    • umieszczone na końcu każdej strony artykułu (jeżeli artykuł zawiera stronicowanie), oznaczone tytułem "Przydatne linki";
    • może zawierać maksymalnie dwie różne pozycje reklamowe (jedna pozycja = link + opis);
    • każdy link zawiera tekst alternatywny opisujący ten link;
    • kliknięcie w link powoduje wczytanie strony docelowej w nowej karcie/oknie przeglądarki;
    • maksymalna liczba znaków linku ze spacjami: 40;
    • maksymalna liczba znaków opisu ze spacjami: 150;
    • czas emisji pola reklamowego: 12 miesięcy od daty publikacji.

Film reklamowy

Wydawca oferuje kompleksową realizację materiału wideo - od scenariusza, przez filmowanie i skład po publikację na stronach Wydawcy. Reklamodawca otrzymuje prawa do publikowania materiału na własnych bądź zewnętrznych stronach WWW. Istnieje również możliwość skorzystania z publikacji spotu wideo lub reklamy graficznej w odtwarzaczu wideo Wydawcy.

Specyfikacja (dotyczy spotu i filmu):

  • Format pliku: .mp4;
  • Czas emisji (zalecany): do 180s;
  • Rozmiar pliku (zalecany): do 50MB;
  • Współczynnik obrazu: 16:9;
  • Rozdzielczość: 720p (1280x720px);
  • Liczba klatek: min. 25 kl./s;
  • Kodek wideo: H.264;
  • Kodek audio: ACC;
  • Dodatkowe: Web Optimized + Bit Rate 2000.

Reklama tekstowa

  1. Link reklamowy:
    • umieszczony w wybranym obszarze artykułu;
    • maksymalna liczba znaków ze spacjami: 40;
    • zawiera tekst alternatywny opisujący link;
    • kliknięcie w link powoduje wczytanie strony docelowej w nowej karcie/oknie przeglądarki;
    • maksymalna liczba linków w jednym artykule: 3;
    • czas emisji linku reklamowego: 12 miesięcy od daty publikacji.
  2. Pole "Przydatne linki":
    • umieszczone na końcu każdej strony artykułu (jeżeli artykuł zawiera stronicowanie), oznaczone tytułem "Przydatne linki";
    • może zawierać maksymalnie dwie różne pozycje reklamowe (jedna pozycja = link + opis);
    • każdy link zawiera tekst alternatywny opisujący ten link;
    • kliknięcie w link powoduje wczytanie strony docelowej w nowej karcie/oknie przeglądarki;
    • maksymalna liczba znaków linku ze spacjami: 40;
    • maksymalna liczba znaków opisu ze spacjami: 150;
    • czas emisji pola reklamowego: 12 miesięcy od daty publikacji.
Partnerzy