ABB i Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo
ABB i Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo, łączące dwie uznane organizacje zaangażowane w rozwijanie innowacji, edukacji i badań naukowych.
Tym samym ABB stała się jednym z niewielu Międzynarodowych Partnerów Nagrody Nobla, dołączając do prestiżowej grupy innowatorów: 3M, Ericsson, Scania i Volvo Cars.
Partnerstwo między ABB i Nobel Media ma na celu dzielenie się wiedzą, inspirowanie ludzi do zaangażowania się w naukę i rzucania nowego światła na największe wyzwania współczesnego świata. ABB wniesie do partnerstwa rozległe doświadczenie w zakresie R&D oraz innowacji.
Wydarzenia i działania Nobel Media obejmują konferencje, wykłady i wystawy, angażujące różne grupy odbiorców m.in. za pomocą popularnych kanałów cyfrowych. Spotkanie Laureatów Nagrody Nobla, w których udział bierze również światowa czołówka naukowców, polityków i myślicieli, odbędzie się w chilijskim Santiago w styczniu 2019 roku.
Źródło: ABB
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Przegląd targów branżowych 2024
- Czy powinienem inwestować w robotyzację?
- Przemysłowa Wiosna STOM 2024 zapowiada się wyjątkowo
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Raport PARP: Perspektywa do 2028 roku
- Przemienniki Lenze dla branży klimatyzacyjnej
- O narzędziach i recyklingu na Targach INNOFORM®
- Przemysł i logistyka 4.0 na ITM Industry Europe 2024
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- Dynamiczny rozwój sektora robotyki przemysłowej
- Weź udział w Material Forum 2024