ABB i Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo

ABB i Nobel Media ogłosiły międzynarodowe partnerstwo, łączące dwie uznane organizacje zaangażowane w rozwijanie innowacji, edukacji i badań naukowych.
Tym samym ABB stała się jednym z niewielu Międzynarodowych Partnerów Nagrody Nobla, dołączając do prestiżowej grupy innowatorów: 3M, Ericsson, Scania i Volvo Cars.
Partnerstwo między ABB i Nobel Media ma na celu dzielenie się wiedzą, inspirowanie ludzi do zaangażowania się w naukę i rzucania nowego światła na największe wyzwania współczesnego świata. ABB wniesie do partnerstwa rozległe doświadczenie w zakresie R&D oraz innowacji.
Wydarzenia i działania Nobel Media obejmują konferencje, wykłady i wystawy, angażujące różne grupy odbiorców m.in. za pomocą popularnych kanałów cyfrowych. Spotkanie Laureatów Nagrody Nobla, w których udział bierze również światowa czołówka naukowców, polityków i myślicieli, odbędzie się w chilijskim Santiago w styczniu 2019 roku.
Źródło: ABB
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- P-Weld – Zrobotyzowane Rozwiązania w Spawaniu
- Ulga na robotyzację - do kiedy można skorzystać?
- Zrobotyzowany przegląd targów branżowych 2025
- Webinary Beckhoff – dostępne online
- Estun inwestuje w Polsce
- Raport: Przegląd Rynku Robotów Współpracujących (Cobotów)
- Jak zwiększyć efektywność AGV? Radarowe czujniki w akcji
- Raport: Rynek robotów mobilnych AGV i AMR w 2025
- Nowe funkcje usprawniają pracę inżynierów i programistów
- Monitorowanie i optymalizacja flot robotów
- Konkretnie o Automatyzacji – praktyczne spotkania dla przemysłu
- Moduły liniowe Bosch Rexroth przyspieszają automatyzację
- Jak wybrać system ERP idealny dla firmy produkcyjnej?
- EMO Hannover 2025 – centrum innowacji przemysłowych





