Pozostań w kontakcie z SCHUNK

SCHUNK Polska pomimo panującej sytuacji, chce aktywnie dbać o swoich klientów i dostarczać im rozwiązania w nadchodzących tygodniach i miesiącach.
Obecna sytuacja stanowi ogromne wyzwanie dla wszystkich do przemyślenia dotychczasowych kanałów komunikacji. Z tego powodu firma SCHUNK oferuje wsparcie za pośrednictwem wszystkich kanałów cyfrowych. Eksperci w zakresie systemów chwytania i technologii mocowania są również dostępni za pośrednictwem szerokiej gamy najnowocześniejszych technologii: e-mail, telefon, Skype, GoToMeeting lub WeChat w Azji.
"Proszę nie wahaj się skontaktować z nami. Czekamy na kontakt z Państwem - zespół SCHUNK"
Źródło: SCHUNK
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- P-Weld – Zrobotyzowane Rozwiązania w Spawaniu
- Ulga na robotyzację - do kiedy można skorzystać?
- Zrobotyzowany przegląd targów branżowych 2025
- Webinary Beckhoff – dostępne online
- Estun inwestuje w Polsce
- Raport: Przegląd Rynku Robotów Współpracujących (Cobotów)
- Jak zwiększyć efektywność AGV? Radarowe czujniki w akcji
- Raport: Rynek robotów mobilnych AGV i AMR w 2025
- Odbierz bezpłatny bilet na ITM Industry Europe 2025
- Przemysł 4.0 = Bezpieczeństwo 4.0 Strefa Bezpieczeństwa na ITM
- Nowe funkcje usprawniają pracę inżynierów i programistów
- Innovation Days by item 2025
- Robotyzacja niekoniecznie droga - Webinar





