Szukaj w działach:

Nowoczesne systemy obsługi klienta

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

AI to ważny termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. 

Kluczem do sukcesu jest poznanie swojego klienta, w jego obsłudze drzemie ogromny potencjał. Istotna jest także realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych. Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 25 czerwca w Warszawie - „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”

Podczas czerwcowej konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję. Prelekcje w czasie spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski - „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego - „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski - „CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?”
  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 - „Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych, czyli socialcrm w praktyce”
  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao - „Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao".

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie dokonać rejestracji online.

REJESTRACJA ONLINE

Więcej o wydarzeniu na Zrobotyzowany.pl 


Źródło: Polski Instytut Rozwoju Biznesu 

POWIĄZANE
Szykuje się rewolucja w branży robotyki Pandemia odcisnęła negatywne skutki w wielu branżach przemysłu. Sektor robotyki na świeci...
Raport Deloitte - Trendy Technologiczne 2023 Firma Deloitte przygotowała czternastą edycję raportu Deloitte Tech Trends 2023, w kt&oac...
Rusza nabór do KPT ScaleUp KPT ScaleUP, akcelerator Przemysłu 4.0 uruchamia rekrutację dla młodych innowacyjnych fir...
PROCON/POLZA 2020 w hybrydowej formule Największa konferencja zakupowa w Polsce i jedna z największych w Europie - PROCON/POLZAK...
Innowacyjne rozwiązania na INTARG 2019 W terminie 4-5 czerwca 2019 r. w Międzynarodowym Centrum Kongresowym - SPODEK w Katowicac...
Fatia Group - nowa marka wchodzi na rynek Fatia Group wprowadza na rynek kompleksową ofertę produktów, rozwiązań oraz system...
Partnerzy