Szukaj w działach:

Nowoczesne systemy obsługi klienta

Nowoczesne systemy obsługi klienta
POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

AI to ważny termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. 

Kluczem do sukcesu jest poznanie swojego klienta, w jego obsłudze drzemie ogromny potencjał. Istotna jest także realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych. Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 25 czerwca w Warszawie - „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”

Podczas czerwcowej konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję. Prelekcje w czasie spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski - „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego - „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski - „CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?”
  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 - „Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych, czyli socialcrm w praktyce”
  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao - „Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao".

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie dokonać rejestracji online.

REJESTRACJA ONLINE

Więcej o wydarzeniu na Zrobotyzowany.pl 


Źródło: Polski Instytut Rozwoju Biznesu 

POWIĄZANE
Sztuczna inteligencja – jak z nią współpracować na produkcji? Firmy nie powinny zniechęcać się do odkrywania zalet sztucznej inteligencji. Warto jednak...
XIV Konferencja Infrastruktura Polska i Budownictwo - relacja 21 marca w hotelu Sheraton Grand Warsaw odbyła się XIV edycja konferencji organizowanej p...
Czym jest IoT i IIoT? Co to jest IoT i IIoT oraz jakie są między nimi różnice i podobieństwa w przemysło...
Nowoczesna produkcja oczami ekspertów Czy idea przemysłu 4.0 dotyczy tylko największych firm? Jak ze zmianami radzą sobie małe p...
TFM Robotics na targach ITM oraz STOM-TOOL Minione jesienne miesiące to czas, w którym marka TFM Robotics zadebiutowała na wa...
Zaawansowany wzmacniacz światłowodowy E3X-ZV od OMRON Moduł wzmacniacza światłowodowego serii E3X-ZV firmy OMRON wykazuje się niezrównan...
Partnerzy
Cookies