Szukaj w działach:

Nowoczesne systemy obsługi klienta

Nowoczesne systemy obsługi klienta
POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

AI to ważny termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. 

Kluczem do sukcesu jest poznanie swojego klienta, w jego obsłudze drzemie ogromny potencjał. Istotna jest także realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych. Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 25 czerwca w Warszawie - „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”

Podczas czerwcowej konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję. Prelekcje w czasie spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski - „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego - „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski - „CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?”
  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 - „Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych, czyli socialcrm w praktyce”
  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao - „Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao".

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie dokonać rejestracji online.

REJESTRACJA ONLINE

Więcej o wydarzeniu na Zrobotyzowany.pl 


Źródło: Polski Instytut Rozwoju Biznesu 

POWIĄZANE
Współpraca człowieka z robotem – Pilz na Robotech 2019 Mariusz Michalski, Kierownik Działu Szkoleń, Pilz Polska Sp. z o.o. trakcie swojej prelekc...
Bezkontaktowy przesył energii krokiem do automatyzacji Kto nie zna elektrycznych szczoteczek do zębów, które ładują się w swojej p...
Szeroka oferta targów INNOFORM Dwie dotychczasowe edycje Targów INNOFORM® potwierdziły zapotrzebowanie na impr...
Wszystko o AUTOMATICON 2023 27. edycja Międzynarodowych Targów Automatyki i Pomiarów AUTOMATICON odbędz...
ExpoBONDING zaprasza Druga edycja Targów Technologii Klejenia ExpoBONDING odbędzie się w dniach 21-22 l...
SUR Bootcamp wydarzenie online dla działów UR W terminie 12-13 maja 2021 redakcja czasopisma „Służby Utrzymania Ruchu” orga...
Partnerzy