Szukaj w działach:

Nowoczesne systemy obsługi klienta

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

AI to ważny termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. 

Kluczem do sukcesu jest poznanie swojego klienta, w jego obsłudze drzemie ogromny potencjał. Istotna jest także realizacja pragnień klienta, zwiększenie sprzedaży, wzrost zysków firmy, zdobycie zaufania klientów, prestiż, realizacja potrzeb sprzedażowych i komunikacyjnych. Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do debaty o rozwoju i możliwościach nowoczesnych systemów do obsługi klienta, komunikacji i zwiększeniu sprzedaży podczas wydarzenia, które odbędzie się 25 czerwca w Warszawie - „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”

Podczas czerwcowej konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję. Prelekcje w czasie spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski - „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego - „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski - „CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?”
  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 - „Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych, czyli socialcrm w praktyce”
  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao - „Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao".

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie dokonać rejestracji online.

REJESTRACJA ONLINE

Więcej o wydarzeniu na Zrobotyzowany.pl 


Źródło: Polski Instytut Rozwoju Biznesu 

POWIĄZANE
Przemysłowy Internet Rzeczy, czyli IIoT Za jedną z najbardziej wpływowych innowacji technologicznych w przemyśle uważa się obecni...
Jak szybko zwróci się inwestycja w cyfryzację? Wraz z rozwojem firmy istnieje wiele procesów, które należy zoptymalizować ...
Metrologiczne święto w Targach Kielce już we wrześniu! Klaster metrologiczny, seminarium NDT i firmy z całego świata skupione na precyzji pomiar...
Już w kwietniu we Wrocławiu #APS2023! Tegoroczna edycja spotkania fachowców związanych zawodowo z procesami produkcyjnym...
Modułowe przenośniki liniowe w liniach produkcyjnych Konkurencja wymaga od przedsiębiorców zwiększenia wydajności i obniżenia koszt&oac...
Zarządzanie flotą robotów mobilnych z FLOW Core 2.1 Firma OMRON wprowadza na rynek oprogramowania Fleet Operations Workspace (FLOW) Core 2.1....
Partnerzy