Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta - Warszawa [25.6.2019]
Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do debaty z ekspertami podczas wydarzenia „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”, które odbędzie się 25 czerwca 2019 r. w Warszawie.
AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. Do tej pory współpracujące ze sobą systemy CRM i CEM tworzyły zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję?
Podczas czerwcowej konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję. Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:
- Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski - „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
- Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego - „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
- Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski - „CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?”
- Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 - „Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych, czyli socialcrm w praktyce”
- Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao - „Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao".
Podczas wydarzenia zostaną poruszone także tematy:
- Podnoszenie satysfakcji klienta
- Omnichannel Customer Management
- Sytemy CRM
- AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
- Systemy Conatact center
- Aplikacje sprzedażowe
- Bezpieczeństwo danych
- Integracja rozproszonych danych
- Data Analytics.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie dokonać rejestracji online.
REJESTRACJA ONLINE
Grupa docelowa konferencji: przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych, managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.
Strona www:
www.pirbinstytut.pl/index.php/systemy-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta
Miejsce:
Centrum Bankowo-Finansowym
„Nowy Świat”
ul. Nowy Świat 6/12
Warszawa
Kontakt:
Daria Biernacka
Mobile: +48/531 375 811
E-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl