Szukaj w działach:
Branżowe
WydarzeniaMedia

Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta - Warszawa [25.6.2019]



Polski Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza do debaty z ekspertami podczas wydarzenia „Systemy wspierające sprzedaż i obsługę klienta (AI, CRM, CEM)”, które odbędzie się 25 czerwca 2019 r. w Warszawie.


AI to kluczowy termin dla wszystkich rozwijających się przedsiębiorstw, które nie zamierzają zostać w tyle, a wręcz przeciwnie – chcą dyktować warunki. W obsłudze klienta drzemie ogromny potencjał, który już za chwilę po raz kolejny zostanie wyrwany z zimowego snu za sprawą nowoczesnych technologii. Do tej pory współpracujące ze sobą systemy CRM i CEM tworzyły zgraną całość. A co jeśli do nich dodamy sztuczną inteligencję?

Podczas czerwcowej konferencji uczestnicy dowiedzą się, jak sprawnie działać w obszarze obsługi klienta i jak świadomie oddziaływać na jego satysfakcję. Prelekcje podczas spotkania poprowadzą m.in.:

  • Krystyna Jarek - Expert – Innovation Lead, Centrum Innowacji, ING Bank Śląski - „Poznaj swoich klientów korzystając z narzędzi Service Design"
  • Przemysław Tomczyk - Adiunkt, Katedra Marketingu, Akademia Leona Koźmińskiego - „Wartość zaangażowania klienta w relacje z przedsiębiorstwem. Propozycja modelu"
  • Wojciech Ogórek – Starszy Architekt - Pion Tech / Departament Architektury i Strategii IT, ING Bank Ślaski - „CRM i jego „okolice” w ING – jak to wygląda i gdzie tam jest AI?”
  • Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist, Brand24 - „Jak obsługiwać klientów w Internecie, a przede wszystkim jak znaleźć nowych, czyli socialcrm w praktyce”
  • Jan Maria Kowalski - Dyrektor Operacyjny, Centrum IT, Bank Pekao - „Robotyzacja procesów obsługi klienta w Banku Pekao".

Podczas wydarzenia zostaną poruszone także tematy:

  • Podnoszenie satysfakcji klienta
  • Omnichannel Customer Management
  • Sytemy CRM
  • AI i ML (chatboty, wirtualni asystenci, analiza i rozpoznawanie mowy)
  • Systemy Conatact center
  • Aplikacje sprzedażowe
  • Bezpieczeństwo danych
  • Integracja rozproszonych danych
  • Data Analytics.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, wystarczy jedynie dokonać rejestracji online.

REJESTRACJA ONLINE

Grupa docelowa konferencji: przedstawiciele instytucji finansowych, firm ubezpieczeniowych, operatorów telekomunikacyjnych, zakładów produkcyjnych i przemysłowych, portali internetowych, managerowie i kierownicy zarządzający działami: marketingu, sprzedaży, IT, BOK, HR, e-commerce.

Strona www:
www.pirbinstytut.pl/index.php/systemy-wspierajace-sprzedaz-i-obsluge-klienta

Miejsce:
Centrum Bankowo-Finansowym
„Nowy Świat”
ul. Nowy Świat 6/12 
Warszawa

Kontakt:
Daria Biernacka
Mobile: +48/531 375 811
E-mail: daria.biernacka@pirbinstytut.pl


POWIĄZANE
Przemysł połączony z VR i AR staje się rzeczywistością Firmy wydają krocie na rozwój technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości...
Kontrola spawania laserowego w czasie rzeczywistym Przewaga, jaką w inteligentnej produkcji oferuje technologia laserowa są powszechnie znan...
Oprogramowanie i sprzęt dla IoT w przemyśle Sekretem Internetu Rzeczy (IoT) jest oprogramowanie. Bez niego nie istniałyby urządzenia ...
Ulga na robotyzację od 2022 roku. Integrator podpowiada Od 1 stycznia 2022 roku polscy przedsiębiorcy będą mogli korzystać z nowej preferencji po...
Chwytaki SCHUNK do zastosowań medycznych Eksperci z coraz większej liczby branż odkrywają zalety automatyzacji i robotyki, dotyczy...
Możliwości czwartej rewolucji przemysłowej Branża produkcyjna w Polsce w pełni się rozwija. Od lat jest siłą napędową gospodarki, a ...
Partnerzy