MOVILINK® DDI digitalizuje napędy
![](/_gfx/_cache/MOVILINK-DDI-SEW-EURODRIVE-Polska_5103672pc.jpg)
Cyfrowa integracja silnika MOVILINK® DDI już dziś umożliwia realizację inteligentnych funkcji dla fabryki przyszłości. Podstawą tego jest jednokablowa technologia do przesyłu energii i danych SEW-EURODRIVE Polska.
DriveRadar® jest kombinacją inteligentnych i skalowalnych usług dla nowoczesnej fabryki. Umożliwiają one monitorowanie i analizę stanu podstawowych komponentów elektromechanicznych, poszczególnych etapów procesu lub całych złożonych systemów. Dzięki temu można dokonywać prognoz dotyczących jego kondycji, a na tej podstawie planować konserwację.
DriveRadar® od SEW-EURODRIVE Polska w znaczącym stopniu zwiększa całkowitą efektywność wyposażenia (OEE). Napędy o wyższym poziomie komunikacji pozwalają na udostępnienie danych do interpretacji i dokładnie taką możliwość daje cyfrowa integracja silnika.
![]() |
Falowniki modułowego systemu automatyki MOVI-C® SEW-EURODRIVE Polska są w pełnym zakresie wyposażone w technologię komunikacyjną MOVILINK® DDI. Tworzą one z napędami węzeł danych - serce digitalizacji. Cała komunikacja jest realizowana za pomocą tego węzła, który także realizuje funkcje sterowania opcjami poprzez interfejs MOVILINK® DDI.
13 najważniejszych cech MOVILINK® DDI:
- Konstrukcja plug-and-play dzięki automatycznemu uruchamianiu
- Elektroniczna tabliczka znamionowa z cyfrowym bliźniakiem
- System łączności dla silnika, falownika, enkodera, hamulca, czujnika i innych danych
- Technologia jednokablowa we wszystkich silnikach i napędach
- Skrócenie czasu instalacji
- Możliwość zamawiania części przez Online Support
- Monitorowanie stanu napędu za pomocą modułu czujnika DriveRadar® DU1Z w połączeniu z DriveRadar® SmartDataCollector, DriveRadar® IoT Suite i DriveRadar® EdgeProcessingUnit
- Zintegrowane podłączenie enkoderów wszystkich klas wydajności
- Brake-by-Wire: cyfrowe sterowanie do hamulców roboczych i zatrzymujących
- Zrównoważony rozwój: regulowane sterowanie hamulcem w celu oszczędzania energii
- Bezpośrednia kontrola zużycia układu hamulcowego
- Opcjonalne zintegrowane monitorowanie stanu napędu za pomocą modułów czujników DriveRadar®*
- Inteligentne funkcje autodiagnostyki, takie jak monitoring łożysk, starzenia się oleju lub położenia pracy.
Więcej na: https://media.sew-eurodrive.com/sew_pl/media/nocms_media/driveradar-for-apps.pdf
Źródło: SEW-EURODRIVE Polska
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Przegląd targów branżowych 2024
- Czy powinienem inwestować w robotyzację?
- Przemysłowa Wiosna STOM 2024 zapowiada się wyjątkowo
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Raport PARP: Perspektywa do 2028 roku
- O narzędziach i recyklingu na Targach INNOFORM®
- Przemysł i logistyka 4.0 na ITM Industry Europe 2024
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- Dynamiczny rozwój sektora robotyki przemysłowej
- Auto i automatyzacja – związek partnerski
- Prosty falownik MOVITRAC® basic od SEW-EURODRIVE
- Zarejestruj się na spotkanie w DemoVanie Stäubli
- Intec, Zuliefermesse i GrindTec już w marcu 2025
- SCAN FORUM 2024 - Forum technik CT oraz skanowania 3D CT
- Proof of Concept w robotyzacji
- Stäubli TX2-200: Nowy Członek zrobotyzowanej Rodziny
- Trójfazowe silniki asynchroniczne IE4 serii DRU
![](https://img.youtube.com/vi/o9ADd3ISP9o/hqdefault.jpg)
![](/_gfx/_cache/Hagglunds-to-the-core-Bosch-Rexroth_282192c.jpg)
![](/_gfx/_cache/Digital_monitoring_A1-Large_Easy-Resize.com_282192c.jpg)
![](https://img.youtube.com/vi/Gn57GNYxa7k/hqdefault.jpg)
![](/_gfx/_cache/Silniki-serii-BX4-FAULHABER_282192c.jpg)
![](/_gfx/_cache/MOVI-C-SEW-EURODRIVE_282192c.jpg)