Szukaj w działach:

MOVILINK® DDI digitalizuje napędy

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Cyfrowa integracja silnika MOVILINK® DDI już dziś umożliwia realizację inteligentnych funkcji dla fabryki przyszłości. Podstawą tego jest jednokablowa technologia do przesyłu energii i danych SEW-EURODRIVE Polska. 


DriveRadar® jest kombinacją inteligentnych i skalowalnych usług dla nowoczesnej fabryki. Umożliwiają one monitorowanie i analizę stanu podstawowych komponentów elektromechanicznych, poszczególnych etapów procesu lub całych złożonych systemów. Dzięki temu można dokonywać prognoz dotyczących jego kondycji, a na tej podstawie planować konserwację. 

DriveRadar® od SEW-EURODRIVE Polska w znaczącym stopniu zwiększa całkowitą efektywność wyposażenia (OEE). Napędy o wyższym poziomie komunikacji pozwalają na udostępnienie danych do interpretacji i dokładnie taką możliwość daje cyfrowa integracja silnika.

 

MOVILINK DDI technika przyłączeniowa

 


Falowniki modułowego systemu automatyki MOVI-C® SEW-EURODRIVE Polska są w pełnym zakresie wyposażone w technologię komunikacyjną MOVILINK® DDI. Tworzą one z napędami węzeł danych - serce digitalizacji. Cała komunikacja jest realizowana za pomocą tego węzła, który także realizuje funkcje sterowania opcjami poprzez interfejs MOVILINK® DDI.

13 najważniejszych cech MOVILINK® DDI:

  1. Konstrukcja plug-and-play dzięki automatycznemu uruchamianiu
  2. Elektroniczna tabliczka znamionowa z cyfrowym bliźniakiem
  3. System łączności dla silnika, falownika, enkodera, hamulca, czujnika i innych danych
  4. Technologia jednokablowa we wszystkich silnikach i napędach
  5. Skrócenie czasu instalacji
  6. Możliwość zamawiania części przez Online Support
  7. Monitorowanie stanu napędu za pomocą modułu czujnika DriveRadar® DU1Z w połączeniu z DriveRadar® SmartDataCollector, DriveRadar® IoT Suite i DriveRadar® EdgeProcessingUnit
  8. Zintegrowane podłączenie enkoderów wszystkich klas wydajności
  9. Brake-by-Wire: cyfrowe sterowanie do hamulców roboczych i zatrzymujących
  10. Zrównoważony rozwój: regulowane sterowanie hamulcem w celu oszczędzania energii
  11. Bezpośrednia kontrola zużycia układu hamulcowego
  12. Opcjonalne zintegrowane monitorowanie stanu napędu za pomocą modułów czujników DriveRadar®*
  13. Inteligentne funkcje autodiagnostyki, takie jak monitoring łożysk, starzenia się oleju lub położenia pracy.


Więcej na: https://media.sew-eurodrive.com/sew_pl/media/nocms_media/driveradar-for-apps.pdf 

 


Źródło: SEW-EURODRIVE Polska



SEW-EURODRIVE Polska
Techniczna 5
92-518 Łódź
+48 42 270 90 00
POWIĄZANE
Łukasiewicz - PIAP zatrudnia na staż Olimpijczyków Młodzi, zdolni, ambitni, czyli Grzegorz Dolanowski i Kamil Cisek, rozpoczęli staże w wars...
Niezawodność pośród burzy elektromagnetycznej Prąd elektryczny oraz impulsy elektromagnetyczne chodzą ze sobą w parze. Impulsy te mogą ...
Bezpośredni napęd, bezpośrednie wyniki Jeśli w Twoim biznesie ruch ma podstawowe znaczenie, pamiętaj, że nam zależy na tym samym...
Kodeks Postępowania SEW-EURODRIVE Polska Jako rodzinne przedsiębiorstwo z ponad 90-letnią historią działające na całym świecie, SE...
Ewolucja systemów napędowych Ogólnie rzecz biorąc, silniki elektryczne nie są „samotnikami” –...
MAXOLUTION® - nowe oblicze automatyzacji Rozwiązania systemowe MAXOLUTION firmy SEW-Eurodrive przeznaczone są zarówno dla a...
Partnerzy