Szukaj w działach:

Automatyczne szyfrowanie danych z systemem APROL

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 


B&R stale dodaje nowe funkcje bezpieczeństwa do swojego systemu kontroli procesów APROL. Dzięki nim użytkownicy mogą w najlepszy możliwy sposób chronić swoje projekty przed zagrożeniami cybernetycznymi.

Nowa funkcja umożliwia automatyczne szyfrowanie danych inżynieryjnych, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa podczas importu i eksportu.

W przypadku większych projektów zadania są często dzielone między członków zespołu rozrzuconych po całym świecie. Aby zagwarantować możliwie najbezpieczniejszą wymianę danych inżynierskich, wszystkie dane konfiguracyjne muszą być chronione za pomocą szyfrowania.

Automatyczne szyfrowanie oszczędza czas

Nowa funkcja APROL „Bezpieczeństwo danych w imporcie i eksporcie” pozwala na szyfrowanie danych przy minimalnym wysiłku. Po odbiorze technicznym cały projekt jest przekazywany odpowiedzialnemu archiwiście w sposób, który wyklucza ingerencję osób niepowołanych. Jakakolwiek późniejsza zmiana jest niemożliwa bez znajomości hasła. Użytkownicy nie tylko korzystają z wysokiego poziomu bezpieczeństwa danych, ale oszczędzają mnóstwo czasu, gdyż ręczne szyfrowanie i deszyfrowanie nie jest już konieczne. 


Źródło: B&R Automatyka Przemysłowa
Redaktor: MRR

B&R Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o.
ul. Małachowskiego 10
61-129 Poznań
+48 61 8460 500
POWIĄZANE
STOM-ROBOTICS 2025 Targi Kielce zapraszają do udziału w VIII edycji Salonu Robotyki Przemysłowej STOM-ROBOTI...
Industry 4.0 na Automotive 2018 W dniach 6-7 września br. Zakopanem stało się miejscem dyskusji na temat praktycznych wdr...
Za nami Targi DREMA 2023! Oferta targów DREMA 2023, które odbyły się w Poznaniu w dniach 12-15 wrześn...
Jak zadbać o rozwój technologiczny firmy? 30 czerwca 2021 odbędzie się konferencja Cyfrowa Transformacja w Biznesie, podczas kt&oac...
Mitsubishi Electric otwiera Showroom 4.0 Firma Mitsubishi Electric otwiera nowoczesne centrum automatyki przemysłowej nazwane Show...
Przedsiębiorstwa inwestują w automatyzację Według badań sieci nie robi zakupów już tylko 13 proc. polskich internautów...
Partnerzy