Konkurs Wiedzy Technicznej dla Uczniów

Branżowe Centrum Umiejętności w Łukowie zapraszamy uczniów szkół podstawowych oraz ponadpodstawowych do udziału w ogólnopolski Konkursie Wiedzy Technicznej.
Celem głównym Konkursu jest podniesienie poziomu kształcenia zawodowego, odkrywanie oraz rozwijanie uzdolnień i pasji uczniów w obszarze branży mechanicznej, fizyki, pobudzanie ich twórczego myślenia, wspomaganie zdolności stosowania zdobytej wiedzy w praktycznym działaniu, a także lepsze przygotowanie uczniów do nauki w szkołach wyższego stopnia lub do wykonywania zawodu.
Patronat honorowy nad konkursem objęli:
- Lubelski Kurator Oświaty
- Starosta Łukowski
- Evoluma Klaster Przemysłowy
Partnerami merytorycznymi są:
- Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Mechaników Polskich SIMP oddział w Lublinie
- Wydział Mechaniczny Politechniki Lubelskiej
Udział w Konkursie jest dobrowolny i bezpłatny. W konkursie mogą wziąć udział: uczniowie szkół podstawowych klas 7, 8; uczniowie szkół ponadpodstawowych, kształcących w zawodach związanych z branżą obróbki metali. W każdej z kategorii wiekowych konkurs składa się z dwóch etapów.
Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
Do 7 marca 2025 należy przesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz oświadczenia: r.lozowska@bcu.lukow.pl.
Źródło: Branżowe Centrum Umiejętności w Łukowie
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- P-Weld – Zrobotyzowane Rozwiązania w Spawaniu
- Ulga na robotyzację - do kiedy można skorzystać?
- Zrobotyzowany przegląd targów branżowych 2025
- Webinary Beckhoff – dostępne online
- Estun inwestuje w Polsce
- OMNI-ADP – modułowe komputery panelowe AAEON w ofercie CSI S.A.
- Raport: Przegląd Rynku Robotów Współpracujących (Cobotów)
- Jak zwiększyć efektywność AGV? Radarowe czujniki w akcji
- Raport: Rynek robotów mobilnych AGV i AMR w 2025
- ABB wydzielenia dział robotyki





