Szukaj w działach:

Poznaj my.KUKA - Twój cyfrowy portal klienta

Poznaj my.KUKA - Twój cyfrowy portal klienta
POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Zakup robota i części zamiennych, przegląd danych technicznych, zarządzanie licencjami i wiele innych: my.KUKA oferuje liczne usługi internetowe dostępne w intuicyjnym interfejsie. Dzięki temu masz zawsze i z każdego miejsca dostęp do informacji i indywidualnego wsparcia w zakresie produktów KUKA.

Dostęp 24/7 do informacji i usług na my.KUKA

Na cyfrowym portalu klienta my.KUKA można łatwo odczytać dane produktów i informacje o dostępności, zarządzać licencjami i zapytaniami do działu wsparcia technicznego oraz korzystać z platform bazujących na Chmurze np. KUKA Xpert i KUKA Robot Selector.

Zaloguj się na my.KUKA lub jeśli nie masz konta – zarejestruj!

Bezpośrednio po pomyślnej rejestracji uzyskasz dostęp do licznych funkcji. Dzięki weryfikacji konta otrzymasz ponadto informacje i benefity przeznaczone dla danej firmy. Ten proces służy zabezpieczeniu indywidualnego loginu i może potrwać kilka dni.


Wszystkie zalety i usługi my.KUKA w skrócie:

Przegląd danych produktów

W cyfrowym katalogu produktów znajdziesz szczegółową ofertę naszych robotów, odpowiednich części zamiennych, a także naszych produktów cyfrowych.

Weryfikacja dostępności produktów

Sprawdź online terminy dostawy i zasoby używanych robotów, a także części zamienne KUKA Ready Pack (tylko dla partnerów KUKA) i – wykonując kilka kliknięć – zapytaj bezpośrednio o określone produkty.

Kupno produktów online*

Kupuj produkty KUKA, np. części zamienne lub pakiety oprogramowania, łatwo i wygodnie online oraz wysyłaj zapytania dotyczące naszych robotów.

(*funkcja dostępna w poszczególnych krajach)

Rejestracja i zarządzanie produktami

Zarejestruj swoje produkty KUKA w szybki i prosty sposób online, aby uzyskać dostęp do pełnej dokumentacji produktów.

Oprogramowanie bazujące na Chmurze

Uzyskaj bezpłatny dostęp do KUKA Xpert Basic i KUKA Compose. Wykorzystaj login do KUKA Connect lub przetestuj KUKA Sim.Pro.

Zarządzanie zapytaniami do działu wsparcia technicznego

Stwórz własne zapytania do działu wsparcia technicznego online i miej wgląd w status ich przetwarzania. W ten sposób będziesz zawsze na bieżąco i odpowiednio szybko uzyskasz niezbędne informacje.

Cyfrowa baza wiedzy

Cyfrowa baza wiedzy KUKA Xpert zawiera obszerne informacje techniczne, takie jak instrukcje i dokumentacje dotyczące produktów KUKA.

KUKA System Partner

Jako KUKA System Partner możesz czerpać specjalne korzyści z my.KUKA. Zyskujesz między innymi dostęp do rozszerzonych testów oprogramowania KUKA Cloud, zapowiedzi produktów, informacje o czasach dostawy robotów itd.

Odwiedź stronę KUKA i zobacz tutoriale wideo, które krok po kroku zaprowadzą Cię do wymarzonego produktu lub usługi na my.KUKA!


Źródło: KUKA

KUKA CEE GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Mysłowicka 1
43-100 Tychy
+48 327 30 32 14
POWIĄZANE
Powstanie Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości Centralne Biuro Zwalczania Cyberprzestępczości będzie odpowiadać za rozpoznawanie, zapobi...
Aktywny rok Konferencji Technicznych 10 miast, 13 spotkań oraz blisko 900 przedstawicieli z najważniejszych zakładów pr...
O współpracy na III Forum Cobotyki 17 października 2019 r. we Wrocławiu odbędzie się III edycja Forum Cobotyki, zrzeszająca ...
Forum EPPA podczas targów WINDOOR-TECH 2025 O najbliższej edycji Forum EPPA organizowanego na targach BUDMA i WINDOOR-TECH, a także m...
System Pojazdów Autonomicznych AGV LEAN CART 19.1 Transportowe wózki magazynowe to jeden z niezbędnych elementów wyposażenia w...
Automatyczna i bezobsługowa dezynfekcja produkcji Firma NOYEN, zajmująca się produkcją maszyn i urządzeń do mycia przemysłowego oraz chemii...
Partnerzy