Szukaj w działach:

Możliwości czwartej rewolucji przemysłowej

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

Branża produkcyjna w Polsce w pełni się rozwija. Od lat jest siłą napędową gospodarki, a ciągłemu napływowi inwestycji zagranicznych towarzyszy energiczny rozwój polskich producentów. 

Nie można jednak zakładać, że ta sytuacja będzie trwać wiecznie, stąd poszukiwanie dalszych obszarów, w których firmy mogłyby się dziś poprawić. Manufacturing Summit ma na celu zebranie i integrację menedżerów firm produkcyjnych oraz ekspertów związanych ze środowiskiem produkcyjnym. W tej wybranej grupie omówione zostaną bieżące kwestie związane z działalnością firm produkcyjnych, a także trendy, których nie można zignorować przy tworzeniu strategii rozwoju firmy.

Ciągła zmiana jest wyzwaniem, które determinuje codzienne życie menedżerów firm produkcyjnych. Nowe trendy rynkowe, nowe kanały dystrybucji, nowe strategie współpracy, innowacyjne technologie - wszystko to oznacza, że ​​działy produkcyjne w firmach muszą stale doskonalić się i nadążać za zmieniającym się światem.

W labiryncie wyzwań utrata sedna tego, co robimy, jest łatwa. Jednak co to dokładnie jest? Gdzie dziś szukać obszarów optymalizacji w swojej fabryce?  W samej organizacji procesów? A może w drodze komunikacji? Czy odpowiedzią na nasze problemy będzie wdrożenie nowoczesnych technologii? A może największy potencjał poprawy leży poza samą fabryką, a wąskie gardło trafiło do działu logistyki lub sprzedaży?

Podczas szóstej edycji Manufacturing Summit uczestnicy spróbują znaleźć odpowiedzi na te problemy i dowiedzieć się, gdzie bije serce produkcji. To wyjątkowe wydarzenie o ugruntowanej pozycji na rynku będzie okazją do zapoznania się z możliwościami, jakie czwarta rewolucja przemysłowa otworzy dla producentów, oraz znalezienia rozwiązań problemów, które napotyka się w fabrykach od lat.

Kluczową częścią wydarzenia będzie sesja wykładowa, która jest okazją do zaprezentowania nowych pomysłów, studiów przypadku i skutecznych metod działania. Prezentacje poprowadzą przedstawiciele wiodących firm produkcyjnych i specjaliści branżowi. Wykłady są okazję do zaprezentowania doskonałości operacyjnej firmy w zakresie zarządzania produkcją, jak również przykładów działań strategicznych i osiągnięć kadry kierowniczej. Prelekcje dotyczące rozwiązywania problemów będą uzupełniane prezentacjami przedstawiającymi najciekawsze rozwiązania, które zwiększą wydajność zakładu i łańcucha dostaw.

Tematy omawiane na sesji plenarnej są również uwzględnione w panelach dyskusyjnych. Debaty eksperckiej dotyczyć będą najważniejszych dla środowiska produkcji punktów zapalnych. Różne perspektywy przedstawione przez poszczególnych panelistów umożliwią gościom konferencji opracowanie własnego modelu postępowania w zarządzaniu podległymi obszarami. Oprócz oficjalnej części wydarzenie tętni życiem kuluarowym, w ramach którego wymieniane są cenne doświadczenia i nawiązane cenne kontakty.  

Cena udziału w Manufacturing Summit to: 390 PLN + VAT. Promocja „2+1” - przy zgłoszeniu dwóch osób z firmy udział trzeciej jest bezpłatny.

Zgłoś swój udział już dziś


Więcej informacji na stronie: www.manufacturingsummit.pl

 

Więcej o wydarzeniu na Zrobotyzowany.pl


Źródło: Wydawnictwo Eurologistics
 

POWIĄZANE
Zrobotyzowany przegląd targów branżowych 2025 Kalendarz targów branżowych na 2025 rok jest bogaty w ciekawe wydarzenia branżowe,...
Rewolucja umiejętności 4.0 - Czy roboty potrzebują ludzi? Jak informuje firma ManpowerGroup, aż 87% polskich pracodawców w wyniku cyfryzacji chce z...
Wszystko o Targach BHP 2023 Już tylko kilka dni dzieli nas od 20. Targów Bezpieczeństwa, Higieny Pracy i Ochro...
AGV, AIV, AMR, SGV - co oznaczają te skróty i jakie są między nimi różnice? Rodzina wózków AGV stała się rozległa, dlatego warto ją poznać i róż...
Rittal IoT Interface Poznaj rozwiązania IoT Rittal i korzystaj z efektywności i oszczędności w ramach trendu Pr...
Trwają przygotowania do jesiennego cyklu STOM Przemysłowy cykl spod znaku STOM, zorganizowany w ubiegłego roku po raz pierwszy jesienią...
Partnerzy