Szukaj w działach:

Partnerzy

Newsletter

Must have - dla automatyki przemysłowej

Must have - dla automatyki przemysłowej


Aby urządzenia działały prawidłowo potrzebny jest nie tylko odpowiedni projekt, ale też eksploatacja i… konserwacja.


Ma to miejsce również w przypadku chłodziarek, które nie są w tej kwestii wyjątkiem. Ich sprawność jest niezbędna, by wszystkie urządzenia sterujące i automatyka działały prawidłowo – właśnie dlatego ich przegląd jest tak istotny. Firma Rittal przedstawia nową stronę serwisową: www.serwis.rittal.com.pl

Do dziś zdarzają się sytuacje, w których przeglądy urządzeń chłodniczych traktowane są pobłażliwie lub całkowicie pomijane. Jest to jednak duży błąd, szczególnie, jeśli chodzi o chłodziarki! Dlaczego?

Jak podkreśla Piotr Kopera, Sevice and ModCenter Manager z firmy Rittal: „Obsługa serwisowa każdego urządzenia to nie tylko jego naprawa. Wystąpienie awarii chłodziarki jest sytuacją krytyczną i nieprzewidywalną, powodującą szereg kłopotliwych konsekwencji dla przedsiębiorstwa, szczególnie dotkliwych finansowo, gdy zostanie zatrzymana np. linia produkcyjna. Jednak zapominamy często, że regularne przeglądy konserwacyjne chłodziarek to przede wszystkim mniejsze koszty eksploatacji i oczywiście zmniejszenie prawdopodobieństwa awarii i co najważniejsze - zapewnienie ciągłości produkcji”. Przeglądy powinny być organizowane regularnie i cyklicznie, a nie tylko w momencie, gdy nastąpi usterka. Piotr Kopera dodaje: „Rittal zaleca wykonywanie co najmniej dwóch okresowych przeglądów chłodziarek w roku, przed i po sezonie letnim. Oferujemy usługi serwisowe w ramach umów oraz na żądanie klientów. Nasz zespół jest dostępny w całej Polsce, a w sytuacjach krytycznych reagujemy w czasie krótszym niż 24 godziny!”

Piotr Kopera



Ponieważ Rittal to nie tylko firma oferująca systemy szaf sterowniczych do automatyki przemysłowej – w ofercie znajdują się także kompleksowe usługi posprzedażowe.

Piotr Kopera mówi: „Serwis Rittal to przede wszystkim zespół profesjonalistów - techników posiadających specjalistyczną wiedzę i doświadczenie wynikające z długoletniej praktyki. Ich kompetencje są regularnie uzupełniane poprzez cykliczne szkolenia serwisowe organizowane w naszej centrali”.

Autoryzowany serwis Rittal stanowi konkurencję dla innych podmiotów obecnych na rynku. Piotr Kopera podsumowuje: „Jesteśmy upoważnieni i przeszkoleni przez producenta do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zapewniamy przy tym szybki i bezproblemowy dostęp do oryginalnych części zamiennych, których wymiana jest zawsze objęta pełną gwarancją. Obecność naszych techników na terenie całego kraju zapewnia błyskawiczny czas reakcji w przypadku krytycznych awarii systemów chłodzenia, a ich wiedza i kompetencje pozwalają na serwisowanie także urządzeń innych producentów. W ten sposób zapewniamy maksymalną kompleksowość w zakresie świadczonych usług oraz serwisowanych urządzeń”.

Nowa platforma internetowa firmy Rittal umożliwia zamówienie serwisu w bardzo prosty sposób. Wystarczy odwiedzić witrynę www.serwis.rittal.com.pl i wypełnić oraz wysłać formularz.


Źródło: Rittal

Dodano 17.07.2019
Podziel się
powrót

Newsletter

Powiązane:

Reklama

  • Reklama

  • Czasopisma

  • Targi

  • Newsletter

    Reklama

  • Reklama

    Reklama

    Wydarzenia

    Czasopisma

    Reklama

    Newsletter

    Partnerzy