Szukaj w działach:

Must have - dla automatyki przemysłowej

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Aby urządzenia działały prawidłowo potrzebny jest nie tylko odpowiedni projekt, ale też eksploatacja i… konserwacja.


Ma to miejsce również w przypadku chłodziarek, które nie są w tej kwestii wyjątkiem. Ich sprawność jest niezbędna, by wszystkie urządzenia sterujące i automatyka działały prawidłowo – właśnie dlatego ich przegląd jest tak istotny. Firma Rittal przedstawia nową stronę serwisową: www.serwis.rittal.com.pl

Do dziś zdarzają się sytuacje, w których przeglądy urządzeń chłodniczych traktowane są pobłażliwie lub całkowicie pomijane. Jest to jednak duży błąd, szczególnie, jeśli chodzi o chłodziarki! Dlaczego?

Jak podkreśla Piotr Kopera, Sevice and ModCenter Manager z firmy Rittal: „Obsługa serwisowa każdego urządzenia to nie tylko jego naprawa. Wystąpienie awarii chłodziarki jest sytuacją krytyczną i nieprzewidywalną, powodującą szereg kłopotliwych konsekwencji dla przedsiębiorstwa, szczególnie dotkliwych finansowo, gdy zostanie zatrzymana np. linia produkcyjna. Jednak zapominamy często, że regularne przeglądy konserwacyjne chłodziarek to przede wszystkim mniejsze koszty eksploatacji i oczywiście zmniejszenie prawdopodobieństwa awarii i co najważniejsze - zapewnienie ciągłości produkcji”. Przeglądy powinny być organizowane regularnie i cyklicznie, a nie tylko w momencie, gdy nastąpi usterka. Piotr Kopera dodaje: „Rittal zaleca wykonywanie co najmniej dwóch okresowych przeglądów chłodziarek w roku, przed i po sezonie letnim. Oferujemy usługi serwisowe w ramach umów oraz na żądanie klientów. Nasz zespół jest dostępny w całej Polsce, a w sytuacjach krytycznych reagujemy w czasie krótszym niż 24 godziny!”

Piotr Kopera



Ponieważ Rittal to nie tylko firma oferująca systemy szaf sterowniczych do automatyki przemysłowej – w ofercie znajdują się także kompleksowe usługi posprzedażowe.

Piotr Kopera mówi: „Serwis Rittal to przede wszystkim zespół profesjonalistów - techników posiadających specjalistyczną wiedzę i doświadczenie wynikające z długoletniej praktyki. Ich kompetencje są regularnie uzupełniane poprzez cykliczne szkolenia serwisowe organizowane w naszej centrali”.

Autoryzowany serwis Rittal stanowi konkurencję dla innych podmiotów obecnych na rynku. Piotr Kopera podsumowuje: „Jesteśmy upoważnieni i przeszkoleni przez producenta do wykonywania napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. Zapewniamy przy tym szybki i bezproblemowy dostęp do oryginalnych części zamiennych, których wymiana jest zawsze objęta pełną gwarancją. Obecność naszych techników na terenie całego kraju zapewnia błyskawiczny czas reakcji w przypadku krytycznych awarii systemów chłodzenia, a ich wiedza i kompetencje pozwalają na serwisowanie także urządzeń innych producentów. W ten sposób zapewniamy maksymalną kompleksowość w zakresie świadczonych usług oraz serwisowanych urządzeń”.

Nowa platforma internetowa firmy Rittal umożliwia zamówienie serwisu w bardzo prosty sposób. Wystarczy odwiedzić witrynę www.serwis.rittal.com.pl i wypełnić oraz wysłać formularz.


Źródło: Rittal

Rittal Sp. z o.o
Krakowiaków 48
02-255 Warszawa
+48 22 310 06 00
POWIĄZANE
Przemysł 4.0 w branży opakowań kosmetycznych W drugim wydziale produkcyjnym, zlokalizowanym w Bydgoskim Parku Przemysłowo-Technologiczn...
Kontrola spawania laserowego w czasie rzeczywistym Przewaga, jaką w inteligentnej produkcji oferuje technologia laserowa są powszechnie znan...
Wydajna logistyka wewnątrzzakładowa dzięki ActiveShuttle Logistyka wewnątrzzakładowa przedsiębiorstw produkcyjnych musi zmierzyć się z nowymi wyzw...
Automatyczne szyfrowanie danych z systemem APROL B&R stale dodaje nowe funkcje bezpieczeństwa do swojego systemu kontroli proces&oacut...
Zrobotyzowane technologie FANUC na Warsaw Industry Week 2019 Firma FANUC oferuje producentom na całym świecie niezawodne sterowania CNC, roboty przemys...
Jak zapewnić maksymalne chłodzenie cieczy? Precyzja wymaga chłodnego podejścia. To dotyczy nie tylko ludzi. Na przykład obrabiarki p...
Partnerzy