Szukaj w działach:

Jak wykorzystać cyfryzację, by być bliżej klientów?

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

W jaki sposób biznes korzysta z atutów transformacji cyfrowej oraz rozwiązań i narzędzi technologicznych, by zbliżyć się do klientów? O tym, jak technologie wpływają na działania firm i decyzje zakupowe, porozmawiają eksperci i praktycy na konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”.


Organizowane przez Konfederację Lewiatan dwudniowe wydarzenie odbędzie się w dniach 29-30 listopada 2023. Pierwszy dzień to spotkanie stacjonarne w siedziba Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, drugiego dnia zaplanowane są warsztaty online.

Jednym z zasadniczych pytań postawionych przed obecnymi na konferencji będzie: czy postrzeganie swojej działalności biznesowej szerzej niż tylko z perspektywy zyskowności i przewag rynkowych znajduje nić porozumienia i wspólne wartości wyrażone w nowych, zmienionych postawach konsumentów?

Postawy konsumentów a transformacja cyfrowa

Uczestnicy paneli i warsztatów podejmą tematykę zmieniających się postaw konsumentów. Debaty obejmą zagadnienia cyfrowej transformacji, między innymi w kontekście młodych generacji klientów.

Tematem dyskusji będzie również próba charakterystyki wykorzystywania technologii mobilnych przez Gen Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Eksperci zastanowią się też, czy istnieją określone wzorce zachowań dla tego pokolenia.

--> Agenda konferencji i więcej informacji tutaj

Social media w segmencie konsumenckim

Jak docierać przez social media do właściwych grup odbiorców, jak prowadzić social media w segmencie e-commerce i na jakie treści jest największe zapotrzebowanie - opowiedzą przedstawiciele nauki i biznesu - Szkoły Głównej Handlowej i firmy Amazon. Punktem wyjściowym dyskusji będzie raport Polityki Insight oraz Amazon, który ma na celu zidentyfikowanie i naświetlenie tematu barier i wyzwań w segmencie e-commerce z perspektywy konsumentów w Polsce.

Będzie też o tym, czy warto współpracować z influencerami - organizatorzy zaprosili Cypriana Węgrzyna (influencera @cypriano_italiano), a także czy krótka forma - przekaz wideo bądź tekst - to chwilowa moda czy już stabilny trend.

W programie także speech: Światy Metaverse - krótka opowieść o nadziejach, zachowaniach i obawach konsumentów oraz omówienie projektu dyrektywy w sprawie prawa do naprawy Right to Repair. 

W marcu tego roku Komisja Europejska opublikowała projekt dyrektywy w sprawie prawa do naprawy Right to Repair. Jak regulacja wpłynie na rynek produkcji oraz sprzedaży sprzętów? Czy zwiększy świadomość konsumentów odnośnie naprawy towarów i uwzględni specyfikę złożonych łańcuchów dostaw? Wreszcie, jakie korzyści przyniesie konsumentom?

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona. 

--> REJESTRACJA ON-LINE

 

Źródło: Konfederacja Lewiatan

 

POWIĄZANE
Krajowego Planu Odbudowy - Robotyzacja i cyfryzacja W lipcu br. ruszają nabory z Krajowego Planu Odbudowy na projekty związane z robotyzacją ...
Ulgi na automatyzację i robotyzację Ulga prorozwojowa, ulga na automatyzację i robotyzację, to rozwiązania, które mają...
(R)ewolucja Przemysłowa, czyli praktycznie o procesie robotyzacji Jak skutecznie przeprowadzić proces transformacji digitalnej w przedsiębiorstwach? Jakie ...
Industry 4.0 - jak integrować i pozyskiwać dane z produkcji? Przemysł 4.0 to hasło pojawiające się coraz częściej w świecie przemysłu, związane jest z ...
Cyfrowa kieszeń od Rittal i Eplan W branży związanej z aparaturą sterowniczą i rozdzielczą coraz większym priorytetem staje...
IX Konferencja TOP automotive już we wrześniu! Po raz kolejny eksperci, pracownicy branży automotive oraz pasjonaci motoryzacji spotkają...
Partnerzy