Jak wykorzystać cyfryzację, by być bliżej klientów?
W jaki sposób biznes korzysta z atutów transformacji cyfrowej oraz rozwiązań i narzędzi technologicznych, by zbliżyć się do klientów? O tym, jak technologie wpływają na działania firm i decyzje zakupowe, porozmawiają eksperci i praktycy na konferencji „Konsument w świecie nowych cyfrowych możliwości”.
Organizowane przez Konfederację Lewiatan dwudniowe wydarzenie odbędzie się w dniach 29-30 listopada 2023. Pierwszy dzień to spotkanie stacjonarne w siedziba Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, drugiego dnia zaplanowane są warsztaty online.
Jednym z zasadniczych pytań postawionych przed obecnymi na konferencji będzie: czy postrzeganie swojej działalności biznesowej szerzej niż tylko z perspektywy zyskowności i przewag rynkowych znajduje nić porozumienia i wspólne wartości wyrażone w nowych, zmienionych postawach konsumentów?
Postawy konsumentów a transformacja cyfrowa
Uczestnicy paneli i warsztatów podejmą tematykę zmieniających się postaw konsumentów. Debaty obejmą zagadnienia cyfrowej transformacji, między innymi w kontekście młodych generacji klientów.
Tematem dyskusji będzie również próba charakterystyki wykorzystywania technologii mobilnych przez Gen Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych. Eksperci zastanowią się też, czy istnieją określone wzorce zachowań dla tego pokolenia.
--> Agenda konferencji i więcej informacji tutaj
Social media w segmencie konsumenckim
Jak docierać przez social media do właściwych grup odbiorców, jak prowadzić social media w segmencie e-commerce i na jakie treści jest największe zapotrzebowanie - opowiedzą przedstawiciele nauki i biznesu - Szkoły Głównej Handlowej i firmy Amazon. Punktem wyjściowym dyskusji będzie raport Polityki Insight oraz Amazon, który ma na celu zidentyfikowanie i naświetlenie tematu barier i wyzwań w segmencie e-commerce z perspektywy konsumentów w Polsce.
Będzie też o tym, czy warto współpracować z influencerami - organizatorzy zaprosili Cypriana Węgrzyna (influencera @cypriano_italiano), a także czy krótka forma - przekaz wideo bądź tekst - to chwilowa moda czy już stabilny trend.
W programie także speech: Światy Metaverse - krótka opowieść o nadziejach, zachowaniach i obawach konsumentów oraz omówienie projektu dyrektywy w sprawie prawa do naprawy Right to Repair.
W marcu tego roku Komisja Europejska opublikowała projekt dyrektywy w sprawie prawa do naprawy Right to Repair. Jak regulacja wpłynie na rynek produkcji oraz sprzedaży sprzętów? Czy zwiększy świadomość konsumentów odnośnie naprawy towarów i uwzględni specyfikę złożonych łańcuchów dostaw? Wreszcie, jakie korzyści przyniesie konsumentom?
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.
Źródło: Konfederacja Lewiatan
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Przegląd targów branżowych 2024
- Czy powinienem inwestować w robotyzację?
- Przemysłowa Wiosna STOM 2024 zapowiada się wyjątkowo
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Raport PARP: Perspektywa do 2028 roku
- O narzędziach i recyklingu na Targach INNOFORM®
- Przemysł i logistyka 4.0 na ITM Industry Europe 2024
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- Dynamiczny rozwój sektora robotyki przemysłowej
- Auto i automatyzacja – związek partnerski
- Intec, Zuliefermesse i GrindTec już w marcu 2025
- Proof of Concept w robotyzacji
- Polski przemysł potrzebuje więcej robotów - raport PIE
- Raport Międzynarodowej Federacji Robotyki - World Robotics 2024
- Dynamiczny rozwój robotyki w Europie - Raport IFR
- Ponad 2 mld zł dotacji z KPO na robotyzację
- Dynamika przemysłu we wrześniu 2024 roku
- Zmiany w zarządzie Lenze
- Forum Cobotyki 2024 po raz czwarty
- Optymalizacja produkcji z zastosowaniem technologii Scheaffler
- Strategia Cyfryzacji Polski do 2035
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Dlaczego warto inwestować w roboty?