Szukaj w działach:

Razem na ścieżce rozwoju - wywiad z Marią Gravesen i Lucą Galluzzi

Razem na ścieżce rozwoju - wywiad z Marią Gravesen i Lucą Galluzzi
POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


To wielki dzień dla B&R i nowy początek - firma przeszła rebranding. Odświeżenie marki ma wyrażać wyjątkową tożsamość B&R w rodzinie ABB. Nowa identyfikacja wizualna pokazuje, że B&R i ABB ściśle współpracują, razem się umacniają i rozwijają. Zmiany idą w parze z wykorzystaniem nowych narzędzi cyfrowych. Marka ma teraz nowoczesny, przejrzysty wygląd, który pasuje do B&R, jako innowacyjnego eksperta w dziedzinie automatyzacji, ale pokazuje również, że B&R pozostaje B&R i z gotowością patrzy w przyszłość. O zmianach dla klientów i partnerów firmy opowiedzą kierownik ds. strategii marketingowej Maria Gravesen i dyrektor sprzedaży Luca Galluzzi.


B&R właśnie zaprezentowała odświeżony branding firmy. Dlaczego teraz?

Maria Gravesen: Odświeżanie marki to normalny, zdrowy proces, do którego większość firm wraca co kilka lat, a minęło trochę czasu, odkąd marka B&R przeszła jakiekolwiek poważne zmiany. Głównym jednak powodem, dla którego robimy to teraz, jest to, że mamy do opowiedzenia większą historię i potrzebujemy do tego odpowiednich narzędzi.

Co to za historia?

Luca Galluzzi: To ta, którą codziennie piszemy z naszymi klientami: ekscytująca przyszłość automatyzacji. Uwalniając potencjał cyfrowej transformacji, otwieramy nowe możliwości dla konstruktorów maszyn na dostarczanie nowych wartości swoim klientom, a dla producentów na reagowanie wobec wymagań konsumentów.

Maria Gravesen: Na rynkach naszych klientów zmiany paradygmatu, które kiedyś zdarzały się raz na pokolenie, następują teraz co kilka lat. Ich potrzeby szybko się zmieniają, dlatego chcemy zapewnić wgląd w sposób szybszy i bardziej przejrzysty. Większa koncentracja naszej identyfikacji wizualnej na cyfryzacji sprawia, że ​​jesteśmy bardziej elastyczni i responsywni dla naszych klientów.

Niektórzy z czytelników mogą pomyśleć: Czy B&R nie powinno bardziej interesować się dostarczaniem produktów niż projektowaniem logo?

Luca Galluzzi: W zupełności rozumiem to spojrzenie, ale mogę was zapewnić: traktujemy kwestie łańcucha dostaw bardzo poważnie i nadal robimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ globalnego niedoboru komponentów na naszych klientów. I muszę powiedzieć: mimo całej tej frustracji inspirujące było obserwowanie, jak relacje z naszymi klientami umacniają się dzięki wspólnemu pokonywaniu tych wyzwań.

Maria Gravesen: To prawda, jestem pewna, że bardziej zależy im na tym, co mówimy i robimy, niż na używanej przez nas czcionce. Ale równie ważne, jak sam projekt, jest to, co reprezentuje – co zyskują nasi klienci, mając po swojej stronie połączone siły B&R i ABB.

Czy rebranding firmy to kolejny sposób na powiedzenie, że B&R staje się ABB?

Maria Gravesen: B&R jest częścią rodziny ABB już od pół dekady, więc naturalnie nasz styl komunikacji to odzwierciedla. Ale, jak widać w tym magazynie, pomarańczowy kolor i marka B&R, którą nasi klienci znają i którym ufają, nie zniknęły. Jednocześnie osiągnęliśmy wizualną harmonię pomiędzy B&R i ABB, która lepiej odzwierciedla naszą ofertę: najbardziej kompletne portfolio robotyki, automatyki i oprogramowania na świecie.

Luca Galluzzi: Nowy design podkreśla zaangażowanie ABB w B&R i nasze wspólne wartości. Podobnie jak idea, że innowacja pochodzi ze współpracy – jest głęboko zakorzenione w naszym DNA jako firmy. Bliskość z naszymi klientami zawsze była naszą największą siłą i inspirowała nas do przekraczania granic w dążeniu do ich przewagi konkurencyjnej. Będąc częścią rodziny ABB, nadal kierujemy się tymi samymi wartościami i jesteśmy w stanie stosować je na większą skalę niż kiedykolwiek.

Czyli B&R nie zmienia swojej filozofii?

Maria Gravesen: Dokładnie. Ostatecznie mówimy o zmianach w typografii i grafice, a nie o wizji i wartościach. Siła ABB daje nam lepszą pozycję do robienia rzeczy, z których nasi klienci nas znają.

Luca Galluzzi: B&R w przeciągu lat ciągle ewaluował, od startupu wynajmującego powierzchnię w lokalnym banku do ważnego gracza na arenie światowej. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować tę ewolucję jako serce biznesu automatyki maszyn ABB i cieszymy się, że możemy razem z naszymi klientami rozwijać się i wkraczać w świetlaną przyszłość.


Źródło: B&R

B&R Automatyka Przemysłowa Sp. z o.o.
ul. Małachowskiego 10
61-129 Poznań
+48 61 8460 500
POWIĄZANE
Współpraca ABB i Politechniki Krakowskiej Wkrótce w ramach zajęć zaczną tworzyć symulacje z wykorzystaniem cyfrowej rozdziel...
Szkolenie z programowania robotów na Automaticon 2019 Mitsubishi Electric zaprasza na szkolenie techniczne z programowania robotów przemysłowyc...
Targi Automatica przesunięte na grudzień Ze względu na rosnące rozprzestrzenianie się koronawirusa (SARS-CoV-2), odbywające się co...
Trzecia edycja dni otwartych Lenze, Balluff, FANUC i Schunk Trzecia edycja dni otwartych została zorganizowana w siedzibie Lenze w Katowicach wraz z f...
Przemysłowe przetwarzanie danych dzięki OT Link HPE Firma Hewlett Packard Enterprise na targach Warsaw Industry Week 2019 prezentowała swoje r...
Prestiżowa nagroda IERA dla ABB PixelPaint Opracowana przez ABB zrobotyzowana technologia PixelPaint non-overspray dla przemysłu mot...
Partnerzy
Cookies