ActiveShuttle automatyzuje logistykę wewnątrzzakładową
System transportu samojezdnego ActiveShuttle właśnie wkracza do fabryki przyszłości - jest uruchamiany szybko i bez konieczności dostosowania istniejącej infrastruktury zakładu, intuicyjny w obsłudze, połączony i bezpieczny dla użytkowników.
Szybkie uruchamianie i bezpieczny ruch w technologii Plug & Go
ActiveShuttle automatyzuje i standaryzuje wewnątrzzakładowy przepływ materiałów i towarów. W przyszłości wózki załadowane pojemnikami KLT będą się przemieszczać w sposób bardzo elastyczny i bezpieczny. System ActiveShuttle może pracować w różnych trybach, od transportu cyklicznego po dostawy materiałów w oparciu o zużycie. Dzięki funkcji automatycznego załadunku i rozładunku ręczna obsługa to już przeszłość!
Logistyka wewnątrzzakładowa w standardzie 4.0 z systemem zarządzania ActiveShuttle
Z ActiveShuttle można tworzyć przejrzyste i wydajne procesy wewnątrzzakładowe. System zarządzania ActiveShuttle (AMS) umożliwia elastyczną obsługę zamówień. Mogą one być wprowadzane ręcznie lub automatycznie, za pomocą systemów innych dostawców. Wypróbuj działanie systemu ActiveShuttle w dowolnym zastosowaniu w obszarze logistyki i produkcji i zbuduj flotę odpowiednio do swoich potrzeb. Dostosuj system do obsługiwanych procesów. Zwiększ wydajność logistyki wewnątrzzakładowej.
Korzyści płynące z korzystania z ActiveShuttle:
- Technologia Plug & Go: szybkie i łatwe uruchamianie, bez konieczności adaptacji istniejącej infrastruktury zakładu
- Adaptacja: automatyczna aktualizacja mapy
- Bezpieczeństwo: materiałów, ludzi i maszyn
- Elastyczność: praca w ramach procesów produkcyjnych i logistycznych, sterowanie ręczne lub automatyczne oraz za pomocą innych systemów
- Solidna konstrukcja: możliwość ciągłej pracy w trybie mieszanym
- Wydajność: optymalizacja procesów logistycznych, oszczędność miejsca i materiałów, krótszy czas realizacji.
Podstawowe dane techniczne:
- Wózki transportowe: 600 x 400 mm lub 400 x 400 mm
- Waga ładunku: maks. 260 kg
- Prędkość jazdy: maks. 1 m/s
- Lokalizacja (SLAM) i nawigacja: Skaner laserowy, odometria
- Laserowy skaner zabezpieczający: Typ 3, SIL2, poziom wydajności d
- ESD (wyładowania elektrostatyczne)
- Akumulator litowo-jonowy (48 V 17 Ah)
- Transfer danych: WLAN IEEE 802.11.
Źródło: Bosch Rexroth
Redaktor: MRR
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Przegląd targów branżowych 2024
- Czy powinienem inwestować w robotyzację?
- Przemysłowa Wiosna STOM 2024 zapowiada się wyjątkowo
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Raport PARP: Perspektywa do 2028 roku
- O narzędziach i recyklingu na Targach INNOFORM®
- Przemysł i logistyka 4.0 na ITM Industry Europe 2024
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- Dynamiczny rozwój sektora robotyki przemysłowej
- Auto i automatyzacja – związek partnerski
- Intec, Zuliefermesse i GrindTec już w marcu 2025
- Proof of Concept w robotyzacji
- Polski przemysł potrzebuje więcej robotów - raport PIE
- Raport Międzynarodowej Federacji Robotyki - World Robotics 2024
- Dynamiczny rozwój robotyki w Europie - Raport IFR
- Ponad 2 mld zł dotacji z KPO na robotyzację
- Dynamika przemysłu we wrześniu 2024 roku
- Zmiany w zarządzie Lenze
- Forum Cobotyki 2024 po raz czwarty
- Optymalizacja produkcji z zastosowaniem technologii Scheaffler
- Strategia Cyfryzacji Polski do 2035
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Dlaczego warto inwestować w roboty?