Szukaj w działach:

ActiveShuttle automatyzuje logistykę wewnątrzzakładową

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

System transportu samojezdnego ActiveShuttle właśnie wkracza do fabryki przyszłości - jest uruchamiany szybko i bez konieczności dostosowania istniejącej infrastruktury zakładu, intuicyjny w obsłudze, połączony i bezpieczny dla użytkowników.

Szybkie uruchamianie i bezpieczny ruch w technologii Plug & Go

ActiveShuttle automatyzuje i standaryzuje wewnątrzzakładowy przepływ materiałów i towarów. W przyszłości wózki załadowane pojemnikami KLT będą się przemieszczać w sposób bardzo elastyczny i bezpieczny. System ActiveShuttle może pracować w różnych trybach, od transportu cyklicznego po dostawy materiałów w oparciu o zużycie. Dzięki funkcji automatycznego załadunku i rozładunku ręczna obsługa to już przeszłość!

Logistyka wewnątrzzakładowa w standardzie 4.0 z systemem zarządzania ActiveShuttle

Z ActiveShuttle można tworzyć przejrzyste i wydajne procesy wewnątrzzakładowe. System zarządzania ActiveShuttle (AMS) umożliwia elastyczną obsługę zamówień. Mogą one być wprowadzane ręcznie lub automatycznie, za pomocą systemów innych dostawców. Wypróbuj działanie systemu ActiveShuttle w dowolnym zastosowaniu w obszarze logistyki i produkcji i zbuduj flotę odpowiednio do swoich potrzeb. Dostosuj system do obsługiwanych procesów. Zwiększ wydajność logistyki wewnątrzzakładowej.

Korzyści płynące z korzystania z ActiveShuttle: 

  • Technologia Plug & Go: szybkie i łatwe uruchamianie, bez konieczności adaptacji istniejącej infrastruktury zakładu
  • Adaptacja: automatyczna aktualizacja mapy
  • Bezpieczeństwo: materiałów, ludzi i maszyn
  • Elastyczność: praca w ramach procesów produkcyjnych i logistycznych, sterowanie ręczne lub automatyczne oraz za pomocą innych systemów
  • Solidna konstrukcja: możliwość ciągłej pracy w trybie mieszanym
  • Wydajność: optymalizacja procesów logistycznych, oszczędność miejsca i materiałów, krótszy czas realizacji.

Podstawowe dane techniczne:

  • Wózki transportowe: 600 x 400 mm lub 400 x 400 mm
  • Waga ładunku: maks. 260 kg
  • Prędkość jazdy: maks. 1 m/s
  • Lokalizacja (SLAM) i nawigacja: Skaner laserowy, odometria
  • Laserowy skaner zabezpieczający: Typ 3, SIL2, poziom wydajności d
  • ESD (wyładowania elektrostatyczne)
  • Akumulator litowo-jonowy (48 V 17 Ah)
  • Transfer danych: WLAN IEEE 802.11.

Źródło: Bosch Rexroth

Redaktor: MRR

Bosch Rexroth Sp. z o. o.
Jutrzenki 102/104
02-230 Warszawa
+48 22 738 18 00
POWIĄZANE
Zrobotyzowany przewodnik po ITM Industry Europe 2023 Odbywające się w Poznaniu Targi ITM Industry Europe 2023 to innowacje wspierające rozw&oa...
Rozwiązanie FAULHABER do napędzania trzech osi Wysokiej jakości zegarki mechaniczne to delikatna biżuteria ze skomplikowanym mechanizmem...
Unilever zautomatyzuje w fabrykę w Poznaniu Unilever zainwestuje prawie 90 milionów złotych w zautomatyzowanie fabryki w Pozna...
Jak rozpocząć przygodę z robotyzacją produkcji? Jak rozpocząć przygodę z robotyzacją i właściwie dokonać analizy produkcji przymierzając s...
Weź udział w Szkoleniu SUR online Dołącz do uczestników pierwszej edycji Szkolenia SUR online i wkrocz pewnie w nowe...
FANUC Polska uruchamia cykl spotkań online Polski oddział FANUC dostosowuje standardy obsługi klienta do nowej sytuacji rynkowej. Wp...
Partnerzy