Bosch Rexroth od nowa
Nowe logo firmy Bosch Rexroth, zaprezentowane po raz pierwszy na targach w Hanowerze, podkreśla zakończoną sukcesem transformację firmy w liczącego się dostawcę rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0.
Od 2016 roku firma Bosch Rexroth podlegała procesowi dogłębnej zmiany – od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, według której firma Bosch Rexroth angażuje się przede wszystkim w nowe rozwiązania technologiczne, wykorzystywanie efektu synergii zarówno na rynku, jak i w obrębie Grupy Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. Na tę ostatnią składają się przede wszystkim oprogramowanie i rozwiązania do automatyzacji oraz połączenia sieciowego. Poza tradycyjnie już mocną pozycją w dziedzinie hydrauliki przemysłowej oraz hydrauliki mobilnej, firma Bosch Rexroth została kluczowym dostawcą rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0. Transformacja firmy przynosi efekty: firma Bosch Rexroth stale zwiększa swoją konkurencyjność i udział w rynku.
- „Mobilność naszej firmy wzrasta dzięki wprowadzeniu przejrzystych i elastycznych struktur organizacyjnych. To przygotuje nas na stawienie czoła zmianie cyfrowej w świecie, w którym cykle projektowania i produkcji będą coraz krótsze. Nowa tożsamość marki ukazuje zakończoną sukcesem transformację firmy całemu światu” — powiedział Rolf Najork, prezes zarządu firmy.
- „Nasze pionierskie rozwiązania, które są bezpieczne, wydajne, inteligentne i cechują się dużą mocą gwarantują sukces. To jest istota obietnicy składanej partnerom i klientom: „We move. You win.”
Najważniejsze elementy nowego wizerunku marki
Wizerunek marki jest wizytówką firmy. Ostatni raz firma Bosch Rexroth wprowadzała zmiany w swoim znaku graficznym w 2001 roku. Nowa marka „Rexroth – A Bosch Company” symbolizuje nowoczesność, niezależność i elastyczność, a także przynależność firmy do mocnej grupy. Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth: wprawianie w ruch.
Nowy projekt logo firmy został specjalnie dostosowany do wymagań projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo „A Bosch Company” odzwierciedla powiązanie z firmą Bosch.
Czas wdrożenia nowego logo Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata. Dopóki nowy firmowy znak graficzny nie zostanie w pełni wprowadzony, będzie można zobaczyć zarówno stare, jak i nowe logo.
Źródło: Bosch Rexroth Sp. z o.o.
- Roboty mobilne - przegląd rynku 2020
- Przegląd targów branżowych 2024
- Czy powinienem inwestować w robotyzację?
- Przemysłowa Wiosna STOM 2024 zapowiada się wyjątkowo
- Praktyczna wiedza od ekspertów Beckhoff
- Raport PARP: Perspektywa do 2028 roku
- O narzędziach i recyklingu na Targach INNOFORM®
- Przemysł i logistyka 4.0 na ITM Industry Europe 2024
- Robotyzacja zakładów mięsnych: Moda czy innowacja?
- 212 mln zł na automatyzację i robotyzację dla MŚP
- Hybrydowe zgrzewanie punktowe materiałów MPMS/MPC
- Dynamiczny rozwój sektora robotyki przemysłowej
- Auto i automatyzacja – związek partnerski
- Intec, Zuliefermesse i GrindTec już w marcu 2025
- Proof of Concept w robotyzacji
- Polski przemysł potrzebuje więcej robotów - raport PIE
- Raport Międzynarodowej Federacji Robotyki - World Robotics 2024
- Dynamiczny rozwój robotyki w Europie - Raport IFR
- Ponad 2 mld zł dotacji z KPO na robotyzację
- Dynamika przemysłu we wrześniu 2024 roku
- Zmiany w zarządzie Lenze
- Forum Cobotyki 2024 po raz czwarty
- Optymalizacja produkcji z zastosowaniem technologii Scheaffler
- Strategia Cyfryzacji Polski do 2035
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Dlaczego warto inwestować w roboty?