Szukaj w działach:

Bosch Rexroth od nowa

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

Nowe logo firmy Bosch Rexroth, zaprezentowane po raz pierwszy na targach w Hanowerze, podkreśla zakończoną sukcesem transformację firmy w liczącego się dostawcę rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0. 

Od 2016 roku firma Bosch Rexroth podlegała procesowi dogłębnej zmiany – od struktur wewnętrznych po strategię biznesową, według której firma Bosch Rexroth angażuje się przede wszystkim w nowe rozwiązania technologiczne, wykorzystywanie efektu synergii zarówno na rynku, jak i w obrębie Grupy Bosch, a także w rozwój koncepcji Fabryki Przyszłości. Na tę ostatnią składają się przede wszystkim oprogramowanie i rozwiązania do automatyzacji oraz połączenia sieciowego. Poza tradycyjnie już mocną pozycją w dziedzinie hydrauliki przemysłowej oraz hydrauliki mobilnej, firma Bosch Rexroth została kluczowym dostawcą rozwiązań w zakresie Przemysłu 4.0. Transformacja firmy przynosi efekty: firma Bosch Rexroth stale zwiększa swoją konkurencyjność i udział w rynku.

- „Mobilność naszej firmy wzrasta dzięki wprowadzeniu przejrzystych i elastycznych struktur organizacyjnych. To przygotuje nas na stawienie czoła zmianie cyfrowej w świecie, w którym cykle projektowania i produkcji będą coraz krótsze. Nowa tożsamość marki ukazuje zakończoną sukcesem transformację firmy całemu światu” — powiedział Rolf Najork, prezes zarządu firmy.
- „Nasze pionierskie rozwiązania, które są bezpieczne, wydajne, inteligentne i cechują się dużą mocą gwarantują sukces. To jest istota obietnicy składanej partnerom i klientom: „We move. You win.” 

Najważniejsze elementy nowego wizerunku marki 

Wizerunek marki jest wizytówką firmy. Ostatni raz firma Bosch Rexroth wprowadzała zmiany w swoim znaku graficznym w 2001 roku. Nowa marka „Rexroth – A Bosch Company” symbolizuje nowoczesność, niezależność i elastyczność, a także przynależność firmy do mocnej grupy. Kombinacja czcionek i kolorów symbolizuje istotę marki Bosch Rexroth: wprawianie w ruch. 

Nowy projekt logo firmy został specjalnie dostosowany do wymagań projektowych cechujących media cyfrowe. Kolor niebieski symbolizuje przemysł, a historycznie rzecz biorąc, kolor ten jest rozpoznawany jako symbol firmy Bosch Rexroth. Dodatkowo „A Bosch Company” odzwierciedla powiązanie z firmą Bosch. 

Czas wdrożenia nowego logo Globalne wdrażanie nowego wizerunku marki będzie trwało trzy lata. Dopóki nowy firmowy znak graficzny nie zostanie w pełni wprowadzony, będzie można zobaczyć zarówno stare, jak i nowe logo. 


Źródło: Bosch Rexroth Sp. z o.o. 

 

POWIĄZANE
Zautomatyzowana linia montażu manometrów Precyzja, powtarzalność, prędkość, ale przede wszystkim budowa modułowa i elastyczność to ...
Szybka i niezawodna naprawa zamiast drogiej wymiany W dzisiejszych czasach, kiedy każda minuta przestoju w produkcji przekłada się na straty ...
Integracja aplikacji dzięki ctrlX AUTOMATION Platforma ctrlX AUTOMATION firmy Bosch Rexroth wyznacza standard maksymalnej otwartości - ...
Inżynieria Przyszłości na TechDay 27 listopada na Wydziale Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej odbyło się specja...
Bodas Connect łączy maszyny z usługami w chmurze Połączenie maszyn z usługami chmurowymi wymusza przemyślenia sposobu dystrybuowania danyc...
Bosch przetestuje sieć 5G Bosch w swojej fabryce Reutlingen rozpoczęła testy kompatybilności i pomiary w celu skonf...
Partnerzy