Nowa era symulacji: od prototypu do cyfrowej fabryki
Jak producenci mogą wykorzystać symulację, by już za pierwszym razem opracować projekt zgodny z rzeczywistością? Wyjaśnia Henry Claussnitzer, kierownik ds. współpracy biznesowej w OMRON Industrial Automation Europe.
Koncepcja wykorzystywania symulacji w projektowaniu fabryk sięga czasów sprzed pojawienia się kompu...
Technologia, której nie widać: cyfrowe znaki wodne w automatyce
Cyfrowe znaki wodne rewolucjonizują produkcję. Niewidoczne dla oka, a czytelne dla maszyn – zwiększają precyzję, redukują odpady i wspierają recykling.Patricia Torres z OMRON Industrial Automation Europe pokazuje, jak cyfrowe znaki wodne zmieniają oblicze nowoczesnego przemysłu.
W nowoczesnej produkcji zapewnienie d...
Cyfrowa produkcja – od czego zacząć projektowanie?
Jakie podejście do projektowania produktu i procesu powinni przyjąć producenci, którzy chcą przejść na produkcję cyfrową?
Wyobraź sobie, że jesteś producentem, który chce opracować nowy produkt. Będzie to wymagało inwestycji w nową linię produkcyjną. Znasz korzyści płynące z cyfryzacji i chcesz użyć bardziej zaawa...
Stuttgart z nowym hubem automatyki OMRON
Nowe Centrum Automatyzacji OMRON w Stuttgarcie – innowacje bliżej przemysłu.
OMRON zainaugurował nowe Centrum Automatyzacji w Stuttgarcie, potwierdzając swoje zaangażowanie w innowacje, najwyższą jakość i rozwiązania zorientowane na potrzeby klientów w dziedzinie automatyki przemysłowej. Nowy obiekt, zlokalizowany ...
OMRON i Cognizant łączą siły dla przemysłu 4.0
OMRON i Cognizant wspólnie budują fabryki przyszłości. Nowe partnerstwo rewolucjonizuje produkcję.
Firma OMRON Corporation (siedziba: Shimogyo-Ku, Kioto; Prezes i CEO: Junta Tsujinaga) oraz Cognizant (NASDAQ: CTSH) ogłosiły zawarcie strategicznego partnerstwa mającego na celu integrację technologii informatycznych (IT) i...
Niezawodna ochrona fabryki z przekaźnikami monitorującymi
Konserwacja maszyn jest kluczowa dla zapewnienia ich bezawaryjnej pracy. Usterka nawet pojedynczego komponentu może mieć ogromny wpływ na działanie, podczas gdy wydatki na energię i konserwację stanowią znaczną część kosztów cyklu życia maszyn.
W niniejszym materiale omówione zostaną trzy praktyczne strategie wdra...
Pliki cookie są wykorzystywane, aby użytkownicy mogli swobodnie przemieszczać się po naszej stronie oraz korzystać z jej funkcji. Poniżej znajduje się opis wszystkich plików cookie, przyporządkowanych do odpowiednich kategorii. Zgody na ich użycie można znaleźć niżej.» pokaż więcej» pokaż mniej
Tzw. pliki cookie „niezbędne” zapisywane są w przeglądarce użytkownika. Są one kluczowe do działania podstawowych funkcji serwisu.
Na naszej stronie stosowane są również pliki cookie pochodzące od firm trzecich. Służą one do analizy sposobu korzystania z witryny, zapisywania preferencji użytkowników oraz dostarczania dopasowanych treści i reklam. Tego typu pliki zapisywane są tylko wtedy, gdy użytkownik wyrazi na to zgodę.
Użytkownik ma możliwość zarządzania ustawieniami plików cookie — może włączyć lub wyłączyć wybrane z nich. Wyłączenie niektórych może wpłynąć na komfort korzystania z serwisu.
(zawsze aktywne) Niezbędne
Te pliki cookie są kluczowe dla prawidłowego działania podstawowych funkcji strony. Bez nich witryna nie może działać zgodnie z przeznaczeniem – dotyczą one m.in. sortowania i filtrowania produktów czy obsługi czatu. Nie gromadzą one żadnych informacji pozwalających na identyfikację użytkownika.
Funkcjonalne
Pliki cookie z tej kategorii wspierają dodatkowe funkcje serwisu, takie jak możliwość udostępniania treści w mediach społecznościowych, zbieranie opinii od użytkowników oraz obsługa elementów oferowanych przez strony trzecie.
Analityczne
Dzięki analitycznym plikom cookie możemy lepiej zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszej witryny. Zbierają dane dotyczące liczby odwiedzin, współczynnika odrzuceń, źródeł ruchu i innych wskaźników, co pozwala nam optymalizować działanie strony.
Spersonalizowane/preferencyjne
Te pliki cookie pozwalają zapamiętywać preferencje użytkowników oraz wyświetlać im spersonalizowane treści, takie jak rekomendacje produktów. Dzięki temu doświadczenie użytkownika na stronie jest bardziej dopasowane do jego potrzeb.
Reklamowe
Reklamowe pliki cookie wykorzystywane są do prezentowania reklam dopasowanych do zainteresowań użytkownika, bazując na jego wcześniejszej aktywności w sieci. Pomagają też mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii marketingowych.
» pokaż szczegóły» ukryj szczegóły
Reklamowe (dane użytkownika)
Wyraża zgodę na przesyłanie danych użytkownika do Google w celach związanych z reklamą internetową.
Reklamowe (personalizacja)
Informuje o statusie zgody na reklamy dopasowane do użytkownika.
Bezpieczeństwa
Pliki cookie z tej kategorii są wykorzystywane do obsługi logowania oraz zabezpieczania kont użytkowników. Chronią również przed działaniami niepożądanymi, takimi jak ataki botów.